Artikel Terkini

50,000 tiket percuma Nak Ubah Hidup

50,000 tiket percuma Nak Ubah Hidup
50,000 tiket percuma Nak Ubah Hidup 1

SHAH ALAM – Sebanyak 50,000 tiket percuma ditawarkan kepada orang ramai khususnya usahawan untuk hadiri ke program Nak Ubah Hidup 2023 pada 4 hingga 6 Februari nanti.

Menurut Ketua Pegawai Perniagaan RichWorks International Sdn. Bhd. (RichWorks), Radz Mohd., tiket tersebut akan ditawarkan selama 72 jam kepada sesiapa yang serius nak ubah hidup dan bisnes.

Katanya, program tersebut baharu dilancarkan secara rasmi oleh mentor usahawan, Datuk Wira Dr. Azizan Osman dari Atlanta, Amerika Syarikat, kelmarin.

“Nak Ubah Hidup dilihat dapat membantu orang ramai khususnya usahawan bagi menyediakan mereka harungi sepanjang 2023 nanti.

“Kami faham dengan situasi dihadapi ramai orang terutama usahawan-usahawan yang perlu berdepan dengan trend baharu dalam bisnes,” katanya ketika dihubungi semalam.

Radz menambah, program itu juga dapat membantu seseorang mengenal pasti potensi sebenar diri yang diadakan di Setia City Convention Centre (SCCC).

“Cabaran sentiasa ada dalam hidup ini, cuma bagaimana seseorang itu dapat tangani dan menguruskannya hingga menyaksikan perkembangan positif.

“Jangan terlepas, tempah tiket anda dulu agar dapat ikuti program pada Februari nanti,” jelasnya.


50,000 tiket percuma Nak Ubah Hidup 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source


kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo