Infotainment

Ajak Peminat Buat #NangChallenge, Tarian Baru Iman Troye Curi Perhatian

Ajak Peminat Buat #NangChallenge, Tarian Baru Iman Troye Curi Perhatian
Ajak Peminat Buat #NangChallenge, Tarian Baru Iman Troye Curi Perhatian 1

Meskipun namanya terpalit dengan beberapa kontroversi sejak kebelakangan ini, penyanyi Iman Troye tetap bersemangat apabila dia khabarnya akan mengeluarkan single ketiga tidak lama lagi.

BACA: Iman Troye Mohon Maaf Kurang Sensitif Tentang Isu COVID-19

Dia yang memang terkenal dengan tarian tersendiri dalam setiap lagu yang dinyanyikan, Iman Troye kini giat mempromosikan tarian terbaru untuk single terbarunya itu.

Menggunakan tanda pagar #NangChallenge, kali ini Iman membawa unsur jawa dalam seni tari dan turut mengajak peminat menyertai cabaran tersebut di media sosial.

Meskipun lagu baru Iman masih lagi belum didedahkan sepenuhnya kepada peminat, nampaknya ramai yang sudah menyahut cabaran NangChallenge dengan penuh bersemangat.

Rata-rata peminat menyifatkan tarian tersebut lebih sukar berbanding dua tarian yang sebelumnya iaitu Teman dan Pejam Celik Hari Raya.





PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.


Ajak Peminat Buat #NangChallenge, Tarian Baru Iman Troye Curi Perhatian 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source

kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo