Infotainment

Akhirnya Terjawab, Penyanyi Aishah Ganti Siti Nurhaliza di SAMM35,-“Ini Merupakan Satu Penghormatan..”


Separuh Akhir Muzik-Muzik 35 (SAMM35) yang berlangsung pada malam tadi telah merungkai teka-teki dalam kalangan peminat mengenai siapakah pengganti Datuk Siti Nurhaliza dalam menyanyikan lagu Aku Bidadari Syurgamu pada episod kedua SAMM35 itu.

Penyanyi lagenda Aishah dilihat telah tampil menyanyikan lagu ciptaan Ippo Hafiz itu dengan gayanya tersendiri. Siti dalam pada masa yang sama memberitahu pihaknya tidak berniat untuk merahsiakan siapakah gerangan pengganti dirinya pada malam itu kerana banyak proses yang perlu dilalui.

“Alhamdullilah, saya berterima kasih kepada Aishah kerana sudi menyampaikan lagu Aku Bidadari Syurgamu di #SFMM malam ini. Tak ada niat menyembunyikan atau berteka-teki tetapi semuanya sudah dipersetujui terutama ketika pihak label dan Ippo Hafiz belum lagi menamakan atau mendapatkan penyanyi untuk lagu ini.”

Datuk Siti turut menzahirkan kesyukuran kerana segala proses telah dilalui dengan baik dan dipermudahkan segala urusan pada malam itu.

Penyanyi tersohor negara itu turut mengatakan kesudian Aishah membawa lagunya pada malam itu merupakan sebuah penghargaan kerana dia pernah menyanyikan lagu Aishah berjudul Camar Yang Pulang sewaktu bertanding Bintang HMI pada tahun 1995.

Mengimbas kembali, sebelum ini nama penyanyi Misha Omar dan Liza Hanim telah disebut sebagai pengganti berpotensi dalam menyanyikan lagu tema drama 7 Hari Mencintaiku 2 itu.



Written by Intan


 

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.





Source link
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo