Infotainment

Aliff Aziz Mahu Guna Wang RM100,000 Untuk Aktiviti Dakwah

Aliff Aziz Mahu Guna Wang RM100,000 Untuk Aktiviti Dakwah
Aliff Aziz Mahu Guna Wang RM100,000 Untuk Aktiviti Dakwah 1

Dinobat sebagai juara Gegar Vaganza musim kelapan sekaligus membawa pulang wang tunai RM100,000, penyanyi Aliff Aziz berkata dia mungkin akan menggunakan wang tersebut untuk aktiviti dakwahnya.

Kata Aliff lagi, dia masih belum berfikir lagi dengan apa yang akan dilakukan dengan wang kemenangan tersebut namun sudah tentu akan digunakan untuk perkara yang baik-baik.

BACA: Netizen Tak Restu Aliff Aziz Jadi Juara GV8

“Saya sebenarnya tak fikir lagi dan masih belum hadam nak buat apa dengan wang kemenangan ini. Sebahagian akan diperuntukkan untuk keluarga di Singapura, di sini dan beberapa lagi perkara lain. Doakan semuanya lancar. Banyak lagi perancangan tapi belum boleh fikir lagi,” katanya.

Dalam pada itu, Aliff turut mengucapkan terima kasih kepad pihak produksi GV8 dan Astro kerana membukakan peluang untuk dirinya dan rakan artis lain.

“Saya bersyukur kerana dipermudahkan buat persembahan malam ini (tadi) dan berikan yang terbaik. Saya sematkan dalam hati ini persembahan terakhir saya dan kawan dalam GV8. Selepas ini takkan ada lagi.

“Jadi, saya cuma berharap semua peminat terhibur dengan persembahan kami dan terima keputusan dengan hati terbuka dan berpuashati dengan pengorbanan yang diberikan oleh kami selama 10 minggu,” katanya.


Aliff Aziz Mahu Guna Wang RM100,000 Untuk Aktiviti Dakwah 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source


kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo