Infotainment

Baru Usia 7 Bulan, Anak Mira Filzah Terima Banyak Tawaran Iklan Komersial

Baru Usia 7 Bulan, Anak Mira Filzah Terima Banyak Tawaran Iklan Komersial
Baru Usia 7 Bulan, Anak Mira Filzah Terima Banyak Tawaran Iklan Komersial 1

Pelakon Mira Filzah berkata, anak sulungnya Wan Khair Amir yang kini sudah mencecah usia tujuh bulanmenerima beberapa tawaran iklan komersial daripada jenama dan syarikat produksi.

Memetik Media Hiburan, Mira bagaimanapun berkata dia dan suami Wan Emir Astar akan menilai terlebih dahulu mana yang bersesuaian untuk anaknya.

BACA: Syukur Dapat Beli Tiket Konsert BLACKPINK, Mira Filzah Dikritik Netizen

“Memang ada yang risik-risik mengenai kesediaan saya ‘melepaskan’ Amir ke dunia komersil sama ada membabitkan iklan mahupun berlakon.

“Kalau kempen yang memerlukan tempoh singkat boleh dipertimbangkan, cuma terbabit dalam lakonan mungkin bukan dalam waktu terdekat sebab dia masih terlalu kecil,” katanya.

Dalam pada itu, Mira berkongsikan anakya suka tengok kamera dan sebelum ini dia dan Amir pernah bersam-sama menjayakan kempen iklan sebuah produk kelengkapan rumah.

Mira dan suami, Wan Emir Astar Wan mendirikan rumah tangga pada pada 3 September 2020. Pasangan itu dikurniakan cahaya mata, Wan Khair Amir yang dilahirkan pada 10 Mei lalu.


Baru Usia 7 Bulan, Anak Mira Filzah Terima Banyak Tawaran Iklan Komersial 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source


kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo