Infotainment

Bergelek Tengah Jalan Depan KLCC, Baby Shima Dipuji Netizen Indonesia

Bergelek Tengah Jalan Depan KLCC, Baby Shima Dipuji Netizen Indonesia
Bergelek Tengah Jalan Depan KLCC, Baby Shima Dipuji Netizen Indonesia 1

Sebut saja nama Baby Shima, ada saja kontroversi terpalit penyanyi dangdut itu. Baru-baru ini, perkongsian Baby Shima menjadi perhatian apabila bergelek sakan di tengah jalan di hadapan KLCC.

Dilihat sedang melintas jalan, Baby Shima turut berhenti seketika untuk bergelek di tengah jalan tempat pelintas berjalan kaki.

BACA: Baby Shima Dikecam Bergelek Sakan Nyanyi Lagu Raya

Shima atau nama sebenarnya Nor Ashima Ramli turut menulis kapsyen, “Bergoyang sebab kereta tak nak beri laluan” dan  diinspirasikan daripada Citayem Fashion Week.

Perkongsian Baby Shima itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen dimana ada yang mengkritik dan ada yang terhibur dengan aksi penyanyi itu.

Malah, ramai netizen terutama dari Indonesia yang memuji keberanian dan kekebalan Shima berdepan dengan kecaman dari orang ramai.

Bergelek Tengah Jalan Depan KLCC, Baby Shima Dipuji Netizen Indonesia 2

Terdahulu, Baby Shima mengakui layanan diterima dari netizen Malaysia dan negara seberang berbeza apabila peminat dari Indonesia lebih menghargainya hingga sanggup datang dari jauh untuk ke konsertnya.


Bergelek Tengah Jalan Depan KLCC, Baby Shima Dipuji Netizen Indonesia 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source


kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo

Back to list