Infotainment

‘Bersorak Seperti Meraikan Dosa’ – PU Syed Malu Dengan Tindakan Afgan Peluk Wanita Berhijab

‘Bersorak Seperti Meraikan Dosa’ – PU Syed Malu Dengan Tindakan Afgan Peluk Wanita Berhijab
'Bersorak Seperti Meraikan Dosa' - PU Syed Malu Dengan Tindakan Afgan Peluk Wanita Berhijab 1
  • Baru-baru ini, penyanyi popular Indonesia, Afgan menjadi bualan ramai apabila dia memeluk seorang wanita berhijab semasa Konsert Afgan Evolution Live In Kuala Lumpur di Dewan Plenary KLCC pada 17 Disember lalu.

Follow Untuk Isu-isu Viral Kemaskini Terkini

Dalam pada itu, PU Syed membahas isu ini di Instagram miliknya dengan mengatakan berasa malu dan kesal dengan perbuatan Afgan memeluk peminat wanita terutama sekali yang memakai hijab.

Artikel Berkaitan:

Bahkan, perbuatan tersebut mendapat sorakan hebat daripada para penonton yang kelihatan teruja dan seolah-olah ia sudah menjadi kebiasaan berpelukan tanpa batas.

PU Syed atau nama sebenarnya Syed Mohd Bakri Syed Ishak bimbang akibat dan kesan kepada umat Islam sekiranya konsert hiburan seperti ini masih diteruskan kelak.

Bagaimanapun, PU Syed juga menasihat agar penganjur lebih berhati-hati dalam menjaga pergaulan atau batas antara lelaki dan wanita pada konsert yang akan datang.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata peminat sedih dan mengatakan dunia semakin hampir hancur kiamat, semoga kita semua dalam lindungan Allah SWT.

'Bersorak Seperti Meraikan Dosa' - PU Syed Malu Dengan Tindakan Afgan Peluk Wanita Berhijab 3
'Bersorak Seperti Meraikan Dosa' - PU Syed Malu Dengan Tindakan Afgan Peluk Wanita Berhijab 4

Terdahulu, perbuatan Afgan berkenaan tular di media sosial yang menunjukkan dia memegang tangan wanita sambil menyanyikan lagu ‘Happy Birthday’ untuk peminatnya. Malah, peminat wanita tersebut sempat memeluknya sebelum mengambil gambar bersama.


'Bersorak Seperti Meraikan Dosa' - PU Syed Malu Dengan Tindakan Afgan Peluk Wanita Berhijab 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source


kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo