Infotainment

“Dah Kahwin, Jangan Lupa Tarikh Naik Mahkamah 26 Januari”

“Dah Kahwin, Jangan Lupa Tarikh Naik Mahkamah 26 Januari”
“Dah Kahwin, Jangan Lupa Tarikh Naik Mahkamah 26 Januari” 1

Susulan berita perkahwinan Fatin Afeefa yang berlangsung semalam, pelakon Adam Shahz berkongsikan rasa gembira di atas penikahan bekas isterinya itu. 

Memetik Harian Metro, bagaimanapun Adam turut mengingatkan Fatin tidak lupa tentang tarikh perbicaraan tuntutan hak penjagaan anak mereka pada 26 Januari ini.

BACA: Fatin Afeefa Bernikah Dengan Kekasih Jutawan?

“Alhamdulillah, untuk majlis perkahwinan dan pernikahannya yang sudah berlangsung. Cuma satu sahaja. Dah kahwin, dah lepas, cuma jangan lupa tarikh untuk minta naik mahkamah pada 26 Januari nanti,” katanya.

Menurut Adam ini merupakan perbicaraan kali pertama mereka bagi menuntut hak penjagaan anak dan mendedahkan dia tidak dapat berjumpa dengan mereka Ivy Herra Sophia kini berusia 7 tahun.

“Ini adalah perbicaraan kali pertama. Jadi, kita buka buku baharu. Sekarang, saya memang tak dapat jumpa anak. Jadi, apa pun, saya bergantung kepada keputusan mahkamah.

“Apa juga keputusan mahkamah, saya terima asalkan, jangan diputuskan silaturahim antara bapa dengan anak. Dalam kata lain, kalau saya tak dapat hak penjagaan sekali pun, sekurang-kurangnya saya dapat berjumpa dan melawat anak,” katanya.


“Dah Kahwin, Jangan Lupa Tarikh Naik Mahkamah 26 Januari” 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source


kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo