Infotainment

Iklan ‘Teman Sambut Malam Tahun Baru’ Pemuda Ini Terima Perhatian Ribuan Gadis

Iklan 'Teman Sambut Malam Tahun Baru' Pemuda Ini Terima Perhatian Ribuan Gadis 2

Menanti detik masuk ke tahun tahun baru sememangnya menyeronokkan terutamanya bagi golongan muda. Saban tahun di seluruh dunia akan menyambut kedatangan tahun baru ini dengan percikan bunga api.

Namun, lain pula ceritanya di negara seberang di mana seorang pemuda di Jawa Tengah bernama Khoirul Anam, 28 tahun, yang memuat naik gambarnya bersama sepanduk iklan yang menawarkan ‘servis’ pakej teman lelaki istimewa untuk mengisi malam tahun tahun baru.

Difahamkan dua sepanduk itu telah dipasang di tiang elektrik serta satu lagi di pokok berhampiran rumahnya pada 20 Disember lalu.

Uniknya, bukan sahaja menemani, malahan gadis yang bertuah untuk meraikan sambutan malam tahun baru bersama Khoirul juga akan disajikan dengan pakej makan malam, sesi berjalan berpegangan tangan, berswafoto, bermain bunga api bersama-bersama sebelum di hantar ke rumah.

“Hanya 90,000 rupiah (RM25.00) anda sudah mendapat pakej lengkap tahun baru,” ujarnya dalam iklan tersebut. Tambah menarik, selepas fotonya itu tular, Khoirul menerima lebih 2,000 ‘permohonan’. Namun, dia tidak sempat membalasnya.

“Idea iklan ini bukan bertujuan untuk tular dan ia sekadar hiburan semata-mata. Maklumlah saya ini masih single. Tuah badan selepas iklan ini tular, siapa tahu mungkin tahun baru ini saya akan bertemu jodoh,” ujar Khoirul kepada wartawan Tribun News.

Menurut Khoirul, idea ini muncul setelah mendengar luahan isi hati daripada seorang rakannya yang juga single tidak berteman untuk meraikan sambutan tahun baru. Memandangkan Khoirul juga begitu, lantas terhasillah idea iklan ini bagi dia mencari jodoh.

“Walaupun saya hidup di kampung, namun ia bukan penghalang untuk saya terus berkarya kreatif demi hiburan kepada umum,” ujarnya kepada Tribun News.

Untuk pengetahuan anda, khidmat yang ditawarkan Khoirul ini hanya khusus kepada wanita single di luar sana dan tidak akan melayan isteri orang.

Lagi perkongsian terbaharu kami mengenai isu semasa yang berlaku di dalam dan luar negara. Klik pautan di bawah untuk membacanya.

Tuah Dijadikan ‘Meme’, Pemuzik Buta Ini Kini Terkenal Di Seluruh Dunia

Tular Hingga Ke Seberang, Netizen Indonesia Turut Tidak Senang Dengan Video ‘Instafamous’ Terkenal

Tidak Kemas Dan Selekeh, Pemakaian Baju Kelawar Selepas Berkahwin Cetus Perdebatan




Iklan 'Teman Sambut Malam Tahun Baru' Pemuda Ini Terima Perhatian Ribuan Gadis 2
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source link
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo