Infotainment

Jumpa Pakcik ‘Viral’, Puteri Sarah Liyana Tak Dapat Tahan Sebak

Jumpa Pakcik ‘Viral’, Puteri Sarah Liyana Tak Dapat Tahan Sebak
Jumpa Pakcik ‘Viral’, Puteri Sarah Liyana Tak Dapat Tahan Sebak 1

Pelakon Puteri Sarah Liyana tidak dapat menyembunyikan perasaan sebak apabila dia bertemu empat mata dengan lelaki warga emas yang tular baru-baru ini gara-gara menjadi mangsa sikap biadap seorang ahli perniagaan di sebuah pusat gelandangan yang bertempat di ibu kota, semalam.

Puteri Sarah Liyana

Sarah yang mengambil kesempatan untuk berjumpa dengan pakcik tersebut berkata, lelaki warga emas itu mengakui bahawa dia merasa malu dengan insiden tersebut.

Di kesempatan itu, Sarah menitipkan kata-kata semangat buat pakcik tersebut dan berkata bahawa perbuatan individu terlibat memang tidak diterima oleh ramai rakyat Malaysia yang merasakan tindakan tersebut sebagai melampau dan biadap.

Alhamdullilah, syukur saya berkesempatan jumpa pakcik ini. Pakcik ini memang sedih dan malu sangat dengan apa yang berlaku. Sempat dia meluahkan perasaan. Pakcik tu sudah 64 tahun. Bayangkan kalau ibu bapa kita kena ‘sound’ macam tu? Saya cakap, ramai sayang pakcik dan hargai pakcik serta mendoakan pakcik..

Menurut pelakon drama Sabarlah Duhai Hati ini lagi, seseorang itu tidak mempunyai ‘lesen’ untuk berlaku biadap terhadap orang lain meskipun hidup dilimpahi harta kekayaan dan memiliki pangkat yang tinggi.

Terdahulu. tular di media sosial apabila seorang usahawan telah mempersoalkan pakcik tersebut tentang adakah dia menyesal kerana tidak berusaha ketika di usia muda sehinggakan terpaksa hidup menjadi seorang gelandangan.

Terbaru, usahawan tersebut telah tampil membuat permohonan maaf di atas apa yang telah berlaku dan tidak berniat untuk berlaku kurang ajar dan biadap.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.





PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.


Jumpa Pakcik ‘Viral’, Puteri Sarah Liyana Tak Dapat Tahan Sebak 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source

kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo