Infotainment

Lebih Pentingkan Hari Jadi Anak, Netizen Dakwa Elfira Loy Tak Prihatin Situasi Semasa

Lebih Pentingkan Hari Jadi Anak, Netizen Dakwa Elfira Loy Tak Prihatin Situasi Semasa
Lebih Pentingkan Hari Jadi Anak, Netizen Dakwa Elfira Loy Tak Prihatin Situasi Semasa 1

Dalam situasi pandemik yang melanda negara pada ketika ini, pastinya ramai yang berasa tertekan kerana pastinya ada yang terjejas seperti kehilangan kerja dan sebagainya.

Rayyan Elfira Loy

Berikutan Penguatkuasaan Perintah Pencegahan dan Pengawalan Penyankit Berjangkit yang dilanjutkan bermula hari ini sehingga 31 Disember 2021, lain pula halnya dengan pelakon Elfira Loy.

Dia dilihat lebih memikirkan soal sambutan hari lahir anak sulungnya iaitu Rayyan pada Oktober ini yang terpaksa dibatalkan kerana aktiviti keramaian tidak dibenarkan pihak berkuasa.

Difahamkan, perkara tersebut diluahkan Elfira menerusi sebuah hantaran di Instagram Story dengan menulis “Sampai Disember? Matilah.. Okey, tiada sambutan hari lahir untuk Rayyan. Batal semuanya.” di mana dia turut memuat naik satu siaran akhbar daripada Kementerian Kesihatan.

Ternyata, tindakan Elfira itu mengundang kritikan netizen di media sosial yang didakwa pelakon drama Biar Mimpi Sampai Ke Bintang itu seakan-akan tidak prihatin dengan situasi terkini dan hanya memikirkan soal majlis sambutan hari jadi anaknya itu.

 

Orang lain risau tiada sumber pendapatan, tiada duit nak makan minum nak teruskan kehidupan. Dia risau tak boleh sambut hari ulang tahun anak. Oh, jadi artis seperti Elfira Loy, artis T20 tak laku dia mungkin fikir dunia ini tentang dirinya sahaja.

Dia yang sebelum ini dikecam kerana mempersoalkan mengenai protes #lawan di Dataran Merdeka pada hari Sabtu yang lalu.

Kata Elfra, kebenaran merentas negeri seolah-olah dibenarkan ketika hari protes berlangsung dan mengkritik cara peserta protes yang dilihat sedang beraksi liar di hadapan pihak berkuasa.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.





PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.


Lebih Pentingkan Hari Jadi Anak, Netizen Dakwa Elfira Loy Tak Prihatin Situasi Semasa 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source

kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo