Artikel Terkini

Lelaki tertembak diri sendiri ketika memandu

Lelaki tertembak diri sendiri ketika memandu
Lelaki tertembak diri sendiri ketika memandu 1

BANGKOK – Seorang ketua kampung secara tidak sengaja tertembak kaki dan lengannya ketika memandu dalam kejadian di wilayah Phra nakhon Si Ayutthaya, tengah Thailand semalam, lapor laman berita Thaiger.

Balai Polis Phra Nakhon Si Ayutthaya menerima laporan mengenai satu kemalangan kereta pada pukul 12.22 pagi (waktu tempatan) di kuil Phra Si Sanpet.

Polis menemui sebuah kenderaan utiliti sukan (SUV) jenis Toyota Fortuner berwarna hitam yang merempuh pagar kuil.

Tempat duduk pemandu didapati berlumuran darah, manakala sepucuk senapang 11 kaliber dan 12 butir peluru ditemui di tempat duduk sebelah kiri. Senjata itu didapati tidak berdaftar.

Pemandu yang cedera, Surasak Prongfah, 37, terbaring di atas tanah di luar kereta itu. 

Dia kehilangan banyak darah akibat luka tembakan tetapi masih boleh berkomunikasi dengan polis dan anggota penyelamat. 

Surasak memberitahu polis bahawa dia adalah ketua kampung sebuah komuniti di wilayah Ang Thong. Dia sedang memandu pulang selepas melawat rakannya di Ayutthaya sebelum tertembak diri sendiri.

Senapangnya secara tidak sengaja melepaskan tembakan ketika dia sedang memandu. Dia kemudian terus memandu untuk ke hospital, tetapi tidak dapat menahan kesakitan dan merempuh pagar kuil.

Anggota penyelamat memberikan pertolongan cemas kepada Surasak di tempat kejadian dan memindahkannya ke Hospital Phra Nakhon Sri Ayutthaya untuk rawatan. Dia kini dalam keadaan selamat.

Polis merampas senjata itu dan mendakwa Surasak kerana memiliki senjata api tanpa kebenaran. – Agensi

 


Lelaki tertembak diri sendiri ketika memandu 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source


kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo