Infotainment

Mata Elyana Tak Berapa Jelas, Pendengaran Rosak, Memori Hilang & Sakit Saraf

Mata Elyana Tak Berapa Jelas, Pendengaran Rosak, Memori Hilang & Sakit Saraf
Mata Elyana Tak Berapa Jelas, Pendengaran Rosak, Memori Hilang & Sakit Saraf 1

Pada Disember tahun lalu, penyanyi Elyana berkongsi khabar gembira akhirnya bebas daripada kanser limfoma selepas 11 tahun berjuang.

Perkongsian terbaru Elyana menjadi perhatian apabila memberitahu dia mula mengalami kesan sampingan daripada rawatan kemoterapi yang dijalaninya sebelum ini seperti masalah pendengaran dan penglihatan.

BACA: Elyana Kecewa Dituduh Menipu Sakit Kanser

Menurut Elyana, kesan sampingan itu adalah perkara biasa dialami pesakit kanser lebih-lebih lagi sudah terlalu lama menjalani rawatan serta pengambilan ubat.

“Siapa kata senang jadi saya? Hari ini telinga saya pula tak dengar sebelah. Jadi mahu ke hospital lagi. Awak nak jadi saya? Kita tukar sekarang.

“Untuk pengetahuan anda, mata tak berapa jelas, pendengaran rosak, memori hilang, sakit saraf, sendi dan macam-macam lagi. Itu adalah perkara normal untuk mereka yang terlalu lama menahan sakit dengan kemoterapi atau radioterapi serta ubat-ubatan,” katanya.

Berkongsikan perkara itu di Insta Story, Elyana menjawab persoalan netizen yang mendakwa dia lupa diri selepas disahkan bebas kanser.

Sebelum ini, Elyana ada memuat naik paparan perbualan individu yang cuba memberi nasihat kepadanya namun menghina dirinya serta menuduhnya sengaja mencari simpati.


Mata Elyana Tak Berapa Jelas, Pendengaran Rosak, Memori Hilang & Sakit Saraf 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source


kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo

Back to list