Infotainment

Netizen Puji Neelofa Naik Berat Badan 18 Kg Pun Cantik

Netizen Puji Neelofa Naik Berat Badan 18 Kg Pun Cantik
Netizen Puji Neelofa Naik Berat Badan 18 Kg Pun Cantik 1

Bakal menimang cahaya mata sulung tidak lama lagi, baru-baru ini selebriti popular Neelofa ada memuat naik gambarnya bersama suami, PU Riz di majlis perkahwinan adiknya, Athisha Khan.

Kini sedang munggu masa untuk melahirkan anak pertamanya, lebih menjadi perhatian ramai adalah kapsyen Neelofa yang memaklumkan berat badannya naik 18 kilogram.

BACA: PU Riz, Neelofa Mahu Besarkan Anak Ikut Cara Islam & Sederhana

Perkongsian Neelofa itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang memuji bekas pengacara MeleTOP itu tetap cantik walaupun berat badan bertambah.

“Naik 18kg pun tetap cantik. Suka Neelofa sekarang, lebih merendah diri dan sopan. Kapsyen sempoi-sempoi saja,” puji netizen.

Malah, ramai yang mengatakan Neelofa tetap comel meskipun berbadan dua dan ramai tidak sabar untuk menantikan kelahiran anak pasangan itu yang masih dirahsiakan jantinanya itu.

Terdahulu, Neelofa berkata dia akan menyambut kelahiran anak pertama mereka itu dijangka pada bila-bila masa serta berharap dapat melahirkan zuriat secara normal.


Netizen Puji Neelofa Naik Berat Badan 18 Kg Pun Cantik 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source


kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo