Infotainment

Netizen Terkejut Ebit Lew Pakai Lagu ‘Squid Game’ Sebagai Bunyi Latar

Netizen Terkejut Ebit Lew Pakai Lagu ‘Squid Game’ Sebagai Bunyi Latar
Netizen Terkejut Ebit Lew Pakai Lagu ‘Squid Game’ Sebagai Bunyi Latar 1

Pendakwah bebas, Ustaz Ebit Lew berkongsikan sebuah hantaran video di Instagram sedang makan sedulang bersama beberapa orang pekerja penghantar makanan sebentar tadi.

IG Ebit Lew kembali aktif

Dalam video yang dikongsikan itu, kelihatan ustaz bersama tiga orang pekerja penghantar makanan itu sedang menikmati mee goreng dalam bungkusan dengan menggunakan tangan.

Hidupkan sunnah bersama adik grab food dan food panda yang baik-baik.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata pengikut Ebit meninggalkan komen positif, namun ada beberapa komen yang mencuit hati kerana mereka lebih tertumpu kepada lagu yang digunakan oleh ustaz itu sebagai bunyi latar video tersebut.

Seram lagu ni ustaz.

IG komen Ebit Lew

Bagaimanapun, komen-komen yang ditulis itu dapat difahami ditulis dalam bentuk hanya ingin bergurau bersama Ebit, bukannya teguran yang bersifat kebencian.

Ustaz Ebit pun layan Squid Game tau! Hahahaha.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.


Netizen Terkejut Ebit Lew Pakai Lagu ‘Squid Game’ Sebagai Bunyi Latar 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source


kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo