Infotainment

Nora Danish Lebih Rela Pencuri Masuk Rumah Atau Pegang Ular Dari Nampak Hantu

Nora Danish Lebih Rela Pencuri Masuk Rumah Atau Pegang Ular Dari Nampak Hantu
Nora Danish Lebih Rela Pencuri Masuk Rumah Atau Pegang Ular Dari Nampak Hantu 1

Bukan mudah bergelar seorang pelakon apatah lagi mereka perlu melakukan perkara mencabar untuk menjayakan sesebuah watak.

Pelakon Nora Danish berkongsikan dia memberanikan dirinya bermain dengan ular bagi menjayakan watak Syuhada dalam telefilem terbaharu, Survival 486. Mengakui takut dengan reptilia itu, bagaimanapun Nora berkata dia membuang perasaan gentar demi memberikan hasil terbaik.

BACA: Nora Danish Makan Malam Dengan Suami, Netizen Tanya Botol Arak Ke Belakang Tu?

“Saya seorang yang penakut sebenarnya. Demi menghidupkan watak Syuhada dan memperhebatkan jalan cerita, saya sanggup buang rasa ketakutan dan berlakon dengan haiwan berbisa sebegitu

“Saya memang takut dengan ular sebab dia boleh membunuh tetapi inilah manisnya menjadi seorang pelakon, melakukan sesuatu di luar jangkaan,” katanya.

Kata Nora lagi, meskipun takut dengan ular namun dia lagi sanggup memegang haiwan itu berbanding terserempak dengan entiti mistik atau hantu. Malah, dia lebih sanggup rumahnya dimasuki pencuri daripada ternampak hantu.

‘Saya lebih takutkan hantu daripada ular. Pernah satu ketika sebelum berkahwin, saya biarkan pintu rumah terbuka luas walaupun tinggal berseorangan.

“Bila keluarga saya pulang dan bertanya mengapa saya biarkan pintu semuanya terbuka, saya beritahu jika ada hantu saya boleh terus berlari. Lebih rela pencuri masuk atau pegang ular daripada ternampak hantu,” katanya.


Nora Danish Lebih Rela Pencuri Masuk Rumah Atau Pegang Ular Dari Nampak Hantu 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source


kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo