Infotainment

Pakai Gaun Hadiri ‘Birthday Party’, Ratu Dikritik Makin Berani Pakai Ketat – “Tudung Labuh Hang Mana?”

Pakai Gaun Hadiri ‘Birthday Party’, Ratu Dikritik Makin Berani Pakai Ketat – “Tudung Labuh Hang Mana?”
Pakai Gaun Hadiri ‘Birthday Party’, Ratu Dikritik Makin Berani Pakai Ketat – “Tudung Labuh Hang Mana?” 1

Apa sahaja video tentangnya pasti mendapat reaksi dan respon ramai warganet di TikTok sama ada mereka terhibur atau menghentamnya gara-gara sesuatu tindakan.

Nama Ratu Farah Diva atau mesra dipanggil Ratu dalam kalangan warganet sering menjadi bualan dan meraih perhatian ramai di media sosial.

Pakai Gaun Hadiri ‘Birthday Party’, Ratu Dikritik Makin Berani Pakai Ketat – “Tudung Labuh Hang Mana?” 2


4 minggu lalu

Ratu Buat Kecoh Lagi, Terpekik Naik Kuda Sampai Pengunjung Resort Keluar Bilik Tengok – “Dah Tau Takut Kenapa Naik?”

Terbaru, penampilan Ratu yang menggayakan gaun kembang ketika menghadiri majlis sambutan ulang tahun kelahiran pengasas tudung jenama Fareha mendapat kritikan segelintir individu.

Sejak menghadirkan diri ke majlis itu, Ratu sudah memuat naik enam video berbeza dalam persalinan yang sama dan setiap hantaran dipenuhi dengan pelbaga komen netizen.

Gaun yang digayakan Ratu itu menimbulkan pertikaian ramai warganet di mana sesetengah daripadanya berasa dia kini semakin berani dalam berpakaian.

Menurut mereka, Ratu berani memakai gaun yang nipis sehingga menampakkan tubuh badan selain turut menegur tudungnya yang dikatakan semakin singkat.

Pakai Gaun Hadiri ‘Birthday Party’, Ratu Dikritik Makin Berani Pakai Ketat – “Tudung Labuh Hang Mana?” 3

Segelintir daripada mereka malah turut menyindir Ratu dan menyentuh tentang kenyataannya sebelum ini yang berkata hanya mahu bertudung labuh.

Beberapa netizen turut berkata tentang gaun itu yang nampak sangat sendat di bahagian tangan, bahu dan ketiak Ratu sehingga ada yang risau jika ia terkoyak.

Pakai Gaun Hadiri ‘Birthday Party’, Ratu Dikritik Makin Berani Pakai Ketat – “Tudung Labuh Hang Mana?” 4 Pakai Gaun Hadiri ‘Birthday Party’, Ratu Dikritik Makin Berani Pakai Ketat – “Tudung Labuh Hang Mana?” 5


Pakai Gaun Hadiri ‘Birthday Party’, Ratu Dikritik Makin Berani Pakai Ketat – “Tudung Labuh Hang Mana?” 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source


kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo