Infotainment

Peniaga Burger Viral Rupanya Hidup Mewah, Pernah Makan Tomahawk RM1,000?

Peniaga Burger Viral Rupanya Hidup Mewah, Pernah Makan Tomahawk RM1,000? 2

Kalau lah betul apa yang dikatakan, memang satu Malaysia kena tipu! Peniaga burger Faisal Burger yang viral baru-baru ini gara-gara dirinya dikompaun RM50,000 kerana jual burger lebih masa dikatakan hidup mewah.

Peniaga Burger Viral Rupanya Hidup Mewah, Pernah Makan Tomahawk RM1,000? 3

Fuh sakan abang burger kita ni, dia dikatakan pernah makan di restoran Tomahawk dengan bil mencecah RM1,000 lebih.

Peniaga Burger Viral Rupanya Hidup Mewah, Pernah Makan Tomahawk RM1,000? 4

Peniaga Burger Viral Rupanya Hidup Mewah, Pernah Makan Tomahawk RM1,000? 5

Bukan itu sahaja, ramai netizen ‘menyiasat’ dan menjumpai banyak lagi bukti yang menunjukkan dia bukanlah tidak mampu seperti yang digembar-gemburkan.

Peniaga Burger Viral Rupanya Hidup Mewah, Pernah Makan Tomahawk RM1,000? 6

Peniaga Burger Viral Rupanya Hidup Mewah, Pernah Makan Tomahawk RM1,000? 7

Dan kompaun yang dikenakan itu memang patut pun disebabkan dia melanggar SOP. Berniaga melebihi masa. Ye lah, pihak berwajib pun mestilah menjalankan tugas. Takkan lah sesuka hati diorang jer nak saman kalau tak buat salah.

Peniaga Burger Viral Rupanya Hidup Mewah, Pernah Makan Tomahawk RM1,000? 8

Ruangan postingnya mengenai kompaun yang dikenakan juga dihujani dengan komen-komen netizen yang lain. Tak caya? Cuba tengok jap. Jangan main-main dengan kuasa netizen ui.

Hmm..macam-macam betul lah. Apa pendapat anda? Komen sikit.



Peniaga Burger Viral Rupanya Hidup Mewah, Pernah Makan Tomahawk RM1,000? 2
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source link
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo