Infotainment

Qualcomm Mengatakan Teknologi Mereka Adalah Tiket Ke Alam Meta

Qualcomm Mengatakan Teknologi Mereka Adalah Tiket Ke Alam Meta
Qualcomm Mengatakan Teknologi Mereka Adalah Tiket Ke Alam Meta 1

Pelbagai syarikat teknologi pada kebelakangan ini bercakap mengenai alam meta, dan merancang untuk mendominasinya. Perkara ini adalah sejak daripada Facebook mengumumkan peralihan nama kepada Meta, sekaligus pelbagai syarikat lain turut menyatakan hasrat untuk menceburi arena yang sama.

Hari ini, Qualcom turut tidak ketinggalan, dan mengatakan teknologi mereka adalah tiket ke alam meta.

Qualcomm sedia mempunyai penawaran cip untuk peranti realiti-maya dan realiti gabungan, dibawah penawaran dinamakan Snapdragon XR.

Beberapa peranti dipasaran menggunakannya, termasuk Meta sendiri melalui Oculus Quest 2 yang dijana teknologi Snapdragon XR2. Selain itu, antara yang turut menggunakan platform Snapdragon XR adalah Microsoft, Lenovo, HTC dan juga Bytedance.

Dengan menjana pelbagai peranti realiti-maya dan realiti-terimbuh, boleh dikatakan pihak Qualcomm dalam jalan yang tepat untuk revolusi seterunya selepas peranti mudah-alih.


Qualcomm Mengatakan Teknologi Mereka Adalah Tiket Ke Alam Meta 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source


kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo

Back to list