Infotainment

Raya Haji PKP, Nabil Ahmad Tumbang 3 Ekor Lembu Dan 5 Ekor Kambing

Raya Haji PKP, Nabil Ahmad Tumbang 3 Ekor Lembu Dan 5 Ekor Kambing
Raya Haji PKP, Nabil Ahmad Tumbang 3 Ekor Lembu Dan 5 Ekor Kambing 1

“Alhamduliilah, dengan izin Allah setakat ini saya tak pernah terlepas melakukan ibadah korban cuma tahun ini Negeri Sembilan tangguh ibadah korban, di sini pun tak boleh buat. Jadi kita cari tempat boleh buat, memang ada buat korban tahun ini. Tiga ekor lembu dan lima ekor kambing.”

Dia dalam pada itu turut mengulas pengertian korban dan juga pengorbanan terbesar yang pernah dilakukannya dalam hidup.

BACA: Nabil Ahmad Berharap Agar Isteri Kekal Istiqamah Bersama Ke Arah Kebaikan

Pengacara program MeleTop itu menambah bahawa isterinya paling banyak melakukan pengorbanan kerana meninggalkan kerjayanya untuk bergelar suri rumah dan menjaga anak-anak.

Nabil juga sempat merakamkan penghargaan kepada isterinya, Nazirah Ayub dan juga orang sekeliling yang menyokong dan banyak berkorban untuknya.

Sekadar info, Nabil dan isteri, Zira telah mendirikan rumah tangga pada tahun 2011 yang lalu dan hasil perkongsian hidup mereka dikurniakan tiga orang cahaya mata iaitu Naira Mikayla,8, Layla Medyna,5, dan Mishall Imani yang kini berusia 2 tahun.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.


Raya Haji PKP, Nabil Ahmad Tumbang 3 Ekor Lembu Dan 5 Ekor Kambing 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source

kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo