Infotainment

Rosyam Nor Anggap Pertandingan Hero Remaja Masih Relevan

Rosyam Nor Anggap Pertandingan Hero Remaja Masih Relevan 1

Pertandingan Hero Remaja sudah wujud lebih 31 tahun sejak tahun 1990 serta sudah melahirkan banyak anak seni berbakat di Malaysia.

Bagaimanapun dengan perubahan zaman, pertandingan pencarian bakat seperti itu bukanlah satu-satunya cara untuk menonjolkan diri apatah lagi sudah ada sosial media untuk dikenali.

BACA: Netizen Puji Rosyam Nor Sama-Sama Mengaji Dengan Staf

Memberikan pendapat apabila ada yang menyatakan pertandingan seperti itu tidak lagi relevan, pelakon terkenal Datuk Rosyam Nor memandang Hero Remaja sebagai platform yang terbaik.

“Sebenarnya kalau orang yang meminati dunia seni itu sendiri dan menjadi pelakon khasnya, mereka nampak bahawa platform Hero Remaja adalah platform terbaik. Begitu juta kita lihat Dewi Remaja.

“Daripada majalah remaja itu sendiri, banyak melahirkan bintang-bintang di Malaysia. Dan saya rasa platform ini harus dikekalkan kerana inilah salah satu cara mereka mengekspresi apa yang mereka ada untuk menceburi bidang hiburan,” katanya.

Pertandingan Hero Remaja 2021 bakal melabuhkan tirainya malam ini menyaksikan empat orang finalis iaitu Aqil Taqee, Fazziq Muqris, Mierul Aiman dan Afiq Hamidon.


Rosyam Nor Anggap Pertandingan Hero Remaja Masih Relevan 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source


kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo