Artikel Terkini

Suami curang saat isteri sarat mengandung

Suami curang saat isteri sarat mengandung
Suami curang saat isteri sarat mengandung 1

PETALING JAYA – Tergamaknya si suami apabila sanggup berlaku curang bersama teman sepejabat dalam keadaan isteri sedang sarat mengandung.

Itu ujian rumah tangga dihadapi seorang wanita menerusi luahannya pada Facebook Luahan Hati Seorang Isteri, berhubung kisah curang suaminya bersama rakan sekerja.

Suri rumah itu berkata, wanita yang menjalin hubungan dengan suaminya juga mengetahui lelaki tersebut sudah berumah tangga serta mempunyai anak.

“Bila kita mengandung dan sibuk menjaga anak, tapi suami ada skandal bermain cinta dengan perempuan kerja pejabat. Perempuan itu nampak saya mengandung, suami pegang anak-anak, tapi masih sanggup bermain cinta dengan suami orang.

“Apa niat hati dia, dia tak rasa kasihankah tengok saya sedang mengandung. Sanggup dia tak tolak suami saya untuk ajak bercinta, masih berhubung mengajak suami berjumpa,” katanya pada hantaran tersebut.

Ujarnya lagi, suaminya juga sanggup mengabaikannya dan anak-anak seterusnya bermain cinta dengan wanita itu.

“Saya minta cerai, tapi suami tidak mahu ceraikan. Dia pun dah bernikah dengan wanita itu di Thailand. Suami tidak mahu lepaskan saya, apa patut saya buat sebab memang tak boleh nak hidup berkongsi kasih.

“Sekarang ini saya sudah berpindah dekat dengan tempat kerja suami. Dia tak pernah tak balik rumah, tapi saya masih tak boleh maafkan dia sebab saya tahu dia masih ada isteri lain,” katanya. – KOSMO! ONLINE


Suami curang saat isteri sarat mengandung 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source


kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo