Infotainment

‘Syukur Habiskan 11 Tahun Yang Indah Bersama’ – Noh Salleh

‘Syukur Habiskan 11 Tahun Yang Indah Bersama’ – Noh Salleh
‘Syukur Habiskan 11 Tahun Yang Indah Bersama’ – Noh Salleh 1

‘Syukur Habiskan 11 Tahun Yang Indah Bersama’ – Noh Salleh

Sebelum ini, pasangan selebriti Noh Salleh dan Mizz Nina dipercayai sudah bercerai talak satu di Mahkamah Rendah Syariah Daerah Gombak Timur pada 3 Ogos lalu.

Artikel berkaitan : Mizz Nina, Noh Salleh Cerai?

Artikel berkaitan : Viral Dakwaan Sudah Bercerai, Netizen Mula Banjiri Ruangan Komen Mizz Nina Dengan Kata-Kata Positif – ‘Allah Sayang Kamu’

Artikel berkaitan : Rumah Tangga Bersama Mizz Nina Didakwa Sedang Bergolak, Ini Respon Noh Salleh

Terbaharu vokalis kumpulan Hujan itu tampil mengesahkan bahawa dia bersama bekas isteri, Mizz Nina sudah bercerai.

Sah bercerai

‘Syukur Habiskan 11 Tahun Yang Indah Bersama’ – Noh Salleh 3

Menerusi hantaran yang dimuat naik oleh Noh Salleh di Instagram, dia memaklumkan bahawa mereka telah sah bercerai setelah 11 tahun mendirikan rumah tangga.

Saya dan Nina ada pengumuman penting untuk dibuat. Selepas banyak berfikir dan pertimbangan yang teliti, kami berdua telah bersetuju untuk berpisah.

Alhamdulillah, kami bersyukur ke hadrat Ilahi kerana mengizinkan kami menghabiskan 11 tahun yang indah bersama-sama dengan segala suka duka.

Dalam pada itu, Noh Salleh turut mengucapkan ribuan terima kasih kepada peminat yang telah menunjukkan kasih sayang kepada mereka selama ini serta mendoakan agar mereka tabah menghadapi ujian selama tempoh Iddah ini.

Jangan risau kami masih berkawan lagi dan mendoakan antara satu sama lain. Kita boleh merancang tapi perancangan Allah lebih hebat.

Kami menghargai semua orang untuk menghormati privasi kami seperti dalam Surah Al Hujurat ayat 12 iaitu tidak membuat spekulasi atau menyebarkan andaian palsu tentang kami untuk mengelakkan fitnah. Kami memerlukan doa anda.

Sumber : mohammadnohbinsalleh


‘Syukur Habiskan 11 Tahun Yang Indah Bersama’ – Noh Salleh 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source


kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo

Back to list