Infotainment

Tertekan, Rasa Dibenci Punca Ameera Khan ‘Hilang’

Tertekan, Rasa Dibenci Punca Ameera Khan ‘Hilang’
Tertekan, Rasa Dibenci Punca Ameera Khan 'Hilang' 1

Selepas beberapa bulan menghilangkan diri dari media sosial, personaliti media sosial, Ameera Khan akhirnya kembali aktif di Instagram sejak beberapa hari lalu.

Memetik Kosmo, Ameera berkata punca dia menghilangkan diri kerana tertekan serta merasakan dirinya dibenci. Perkara itu didedahkan oleh Ameera ketika sesi Live di Instagram baru-baru ini. 

BACA: Kembali Aktif Di Instagram, Ameera Khan Kongsi Foto Tak Berhijab

“Saya ada Instagram, orang bercakap tentang saya. Saya berehat daripada Instagram pun orang masih lagi bercakap mengenai saya. Sebagai wanita yang masih muda, saya tertekan dan rasa dibenci. Jadi saya perlu berehat,” katanya.

Hampir enam bulan berehat daripada media sosial, Ameera berkata dia banyak menyendiri dan bersendirian kerana dia hanya mahu berehat.

“Saya habiskan masa dengan keluarga, mengembara, bersenam dan membaca. Tapi hampir kebanyakan masa saya akan bersendirian. Saya tidak galakkan anda untuk berbuat begitu, cuma saya hanya mahu berehat,” katanya.

Dalam pada itu, Ameera turut menjelaskan sebab dia menutup muka ketika bergambar bersama keluarga kerana tidak mahu netizen bercakap mengenai dirinya sepajang tempoh berehat.

“Kenapa tutup muka? Sebab saya tidak mahu orang bercakap apa-apa tentang wajah saya. Mereka (netizen) selalu bercakap tentangnya. Saya tidak mahu orang tahu apa-apa tentang saya,” katanya.


Tertekan, Rasa Dibenci Punca Ameera Khan 'Hilang' 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source


kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo