Infotainment

Tiada Bilik Menunggu, Aaron Aziz Tidak Salahkan Penerbit TV

Tiada Bilik Menunggu, Aaron Aziz Tidak Salahkan Penerbit TV 1

Pelakon kacak kelahiran Singapura, Aaron Aziz baru-baru ini telah memuat naik satu hantaran yang memaparkan keadaannya sedang makan beralaskan tong sampah.

Aaron Aziz

Menurutnya, dia tidak diberikan bilik persediaan seperti artis-artis lain ketika menghadiri satu program TV sehingga perlu menggunakan tong sampah sebagai meja sewaktu hendak makan.

Namun, Aaron tidak menyalahkan penerbit rancangan serta stesen TV tersebut susulan kejadian itu malah hanya memberikan sedikit nasihat supaya pihak penghubung lebih peka selepas ini.

Abang tidak salahkan penerbit rancangan atau stesen TV tapi yang jadi liaison tu kena peka. Yang lain ada nama dan bilik disediakan. Tak apa lah, biar orang buat kita jangan kita buat orang ya. Mustahil tidak tahu abang di jemput.

Ujar pelakon KL Gangster itu lagi, mungkin pihak yang menguruskan kebajikan selebriti yang diundang ke rancangan TV itu adalah dari team yang baru dan tidak sengaja terlepas pandang akan dirinya.

Aaron Aziz

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata rakan artis dan peminatnya berasa terkejut melihat Aaron dilayan sebegitu rupa dan menganggap yang perkara itu tidak sepatutnya berlaku.

Pihak pengurusan program yang ditugaskan menjaga tetamu undangan perlu lebih peka dengan kebajikan selebriti selepas ini supaya insiden yang sama tidak berulang lagi pada masa akan datang.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.


Tiada Bilik Menunggu, Aaron Aziz Tidak Salahkan Penerbit TV 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source


kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo