Infotainment

[VIDEO] Kasih Seorang Bapa, Sanggup Jalan Jauh Demi Beli Selipar Anak

[VIDEO] Kasih Seorang Bapa, Sanggup Jalan Jauh Demi Beli Selipar Anak

[VIDEO] Kasih Seorang Bapa, Sanggup Jalan Jauh Demi Beli Selipar Anak 1

Kini Trending

[VIDEO] Kasih Seorang Bapa, Sanggup Jalan Jauh Demi Beli Selipar Anak 2

Kasih seorang bapa membawa sampai ke syurga. Itulah gambaran yang sesuai diberikan untuk kegigihan seorang bapa yang sanggup melakukan apa sahaja demi melihat anaknya tersenyum gembira. Begitu juga seperti kisah bapa ini yang sanggup berjalan jauh demi membeli selipar untuk anak tersayang.

[VIDEO] Kasih Seorang Bapa, Sanggup Jalan Jauh Demi Beli Selipar Anak 4

Menerusi video yang dikongsikan oleh Anne di akaun tiktoknya, memaparkan dua orang wanita melihat seorang pak cik sedang mendukung anak perempuannya untuk pergi ke kedai.

Akibat terlalu kasihan melihat dua beranak ini, mereka menumpangkan mereka ke kedai untuk membeli selipar. Tetapi malangnya selipar yang dicari tiada di kedai tersebut. Jelasnya lagi, selepas mengetahui rumah pak cik ini tiada bekalan makanan yang cukup, kedua-dua wanita ini turut membantu membelikan beberapa keperluan dapur untuk kegunaan harian.

Saya belikan barangan asas. Adik minta beli makanan kucing. Dia ada bela kucing katanya. Ni je mampu sebab saya bukan orang kaya.

Kat kaunter ada jual buah potong. Ada buah tembikai. ‘Nak tembikai tu boleh? saya bayar sendiri’ kata adik.

[VIDEO] Kasih Seorang Bapa, Sanggup Jalan Jauh Demi Beli Selipar Anak 6

Mereka kemudian menuju ke kedai lain untuk mencari selipar kanak-kanak itu. Setelah selesai, mereka menghantar kedua beranak itu pulang ke rumah. Meskipun rumah tersebut serba kekurangan namun mereka masih bersyukur kerana mempunyai tempat berteduh.

Pak cik bisik dekat saya ‘pak cik nak sepasang boleh tak?’ Ambillah pak cik. Saya hadiahkan selipar yang tak seberapa ini untuk pak cik dan adik ya.

Gembira adik ni terus pakai. Pak cik pun sama. Rupanya selipar dia dah berlubang. Kenapalah saya tak tahu tadi sampai pak cik ni minta pada saya.. Allah.

@annerich123kesian jalan jauh nak beli selipar katanya..sedih ya Allah..tunggu part 2 ya..? original sound – Pijah Mohamad – MMC MASAKMASAKCEKYANA
@annerich123PART 2 Puas pakcik ni cari kerja tapi tak dpt..umur dia dh 59 tahun..x de org nak terima katanya. ##kisahepasangselipar? It ’s a song that imagines loneliness.(908945) – ARCADE
@annerich123PART 3 Saya x minta pujian, ikhlas membantu..sesiapa nak bantu boleh mesej saya ya. ##kisahepasangselipar? I’tiraf (Seruling) – Instrumental – Bakhtiar Baharin

Sumber : annerich123


[VIDEO] Kasih Seorang Bapa, Sanggup Jalan Jauh Demi Beli Selipar Anak 8

The following two tabs change content below.



[VIDEO] Kasih Seorang Bapa, Sanggup Jalan Jauh Demi Beli Selipar Anak 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source link
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo