Uncategorized

Gaji tak lebih RM3,000 sebulan, tapi boleh beli lebih 3 biji rumah?

Gaji tak lebih RM3,000 sebulan, tapi boleh beli lebih 3 biji rumah? 1


“Takde benda yang mustahil kalau kita ada ilmu.” – TOk penghulu

Tok yakin korang pun mesti setuju keras dengan statement atas ni.

Dunia ni memang takde benda yang mustahil. Kalau korang usaha, korang pasti akan dapat. Dan elemen yang paling utama untuk pastikan perkara ni berlaku adalah dengan ilmu.

Sebab tu, gaji kecik bukan penghalang untuk korang beli lebih daripada 3 biji rumah. Nak mula buat sekarang pun boleh.

Hadamkan ilmu yang Tuan Harith Faisal kongsikan ni. Lepas tu, terus amal tanpa banyak soal. Takkan korang tak nak try ilmu terbaik macam ni, kan?

Tak payah nak pelik sangat kalau kawan korang gaji biasa-biasa je, tapi boleh beli sampai 3 biji rumah. Ada jugak yang beli lebih daripada ini.

Dengan ilmu yang betul, memang tak mustahil benda ni boleh berlaku. Kau je yang tak pernah tau. Haha!

Okay. Jom layan Teknik Ulangan: Cara beli rumah banyak walaupun gaji korang kecik.

Gaji tak lebih RM3,000 sebulan, tapi boleh beli lebih 3 biji rumah? 2

Gaji tak lebih RM3,000 sebulan, tapi boleh beli lebih 3 biji rumah? 3Gaji tak lebih RM3,000 sebulan, tapi boleh beli lebih 3 biji rumah? 4Gaji tak lebih RM3,000 sebulan, tapi boleh beli lebih 3 biji rumah? 5Gaji tak lebih RM3,000 sebulan, tapi boleh beli lebih 3 biji rumah? 6Gaji tak lebih RM3,000 sebulan, tapi boleh beli lebih 3 biji rumah? 7Gaji tak lebih RM3,000 sebulan, tapi boleh beli lebih 3 biji rumah? 8Gaji tak lebih RM3,000 sebulan, tapi boleh beli lebih 3 biji rumah? 9Gaji tak lebih RM3,000 sebulan, tapi boleh beli lebih 3 biji rumah? 10

Gaji tak lebih RM3,000 sebulan, tapi boleh beli lebih 3 biji rumah? 11Gaji tak lebih RM3,000 sebulan, tapi boleh beli lebih 3 biji rumah? 12

Gaji tak lebih RM3,000 sebulan, tapi boleh beli lebih 3 biji rumah? 13

Gaji tak lebih RM3,000 sebulan, tapi boleh beli lebih 3 biji rumah? 14

Gaji tak lebih RM3,000 sebulan, tapi boleh beli lebih 3 biji rumah? 15

Gaji tak lebih RM3,000 sebulan, tapi boleh beli lebih 3 biji rumah? 16

Gaji tak lebih RM3,000 sebulan, tapi boleh beli lebih 3 biji rumah? 17

Gaji tak lebih RM3,000 sebulan, tapi boleh beli lebih 3 biji rumah? 18

Gaji tak lebih RM3,000 sebulan, tapi boleh beli lebih 3 biji rumah? 19

Gaji tak lebih RM3,000 sebulan, tapi boleh beli lebih 3 biji rumah? 20

Gaji tak lebih RM3,000 sebulan, tapi boleh beli lebih 3 biji rumah? 21

Gaji tak lebih RM3,000 sebulan, tapi boleh beli lebih 3 biji rumah? 22

Saja je saya kasi poin ringkas macam ni, supaya korang boleh fikir sendiri. Kalau taip panjang-panjang pun, bukan ramai yang nak baca sampai habis. Nanti saya jugak yang kena kecam ballik.

Gaji yang datang daripada kerja hakiki, pendapatan tambahan pula datang daripada pelbagai sumber yang lain.

Antara strategi yang korang boleh pakai adalah simpan duit gaji 100%, dan gunakan side income untuk cover belanja bulanan korang.

Semoga korang atau kawan-kawan korang yang mencari idea macam ni dapat banyak manfaat. Tak dapat banyak, sikit pun jadi. Daripada tak dapat apa-apa langsung.

Kalau tak faham, istighfar banyak-banyak dulu. Lepas tu, baca balik dan usaha untuk fahamkan.

Kalau korang serius nak berjaya, kena kurangkan cipta alasan.

Semua orang layak nikmati kejayaan. Tapi tak semua orang sanggup tahan dan berusaha sebaik mungkin untuk mencapai apa yang mereka impikan.

Tok harap perkongsian Tuan Harith Faisal ni dapat menjentik telinga korang supaya bertindak secara gila-gila. Dah nak masuk 2017 dah weh.



Source link