Infotainment

A.Aida Dapat Bunga Dari Lelaki Misteri 4 Tahun Berturut-Turut

A.Aida Dapat Bunga Dari Lelaki Misteri 4 Tahun Berturut-Turut
A.Aida Dapat Bunga Dari Lelaki Misteri 4 Tahun Berturut-Turut 1

Baru-baru ini perkongsian penerbit popular Datuk A.Aida menjadi perhatian ramai apabila memaklumkan menerima jambangan bunga dari peminat misteri sempena hari lahirnya.

Memetik Harian Metro, A.Aida berkata dia menerima bunga tersebut buat kali keempat berturut-turut selama empat tahun.

BACA: Gara-Gara Kucing Beranak, A.Aida Batal Rancangan Raya Luar Negara

“Ini tahun keempat saya mendapat kiriman bunga daripada lelaki misteri ini. Setiap kali dapat bunga yang dihantar, kad ucapan disertakan tidak ada nama. Hanya ucapan sempena hari jadi. Bunga pula memang semerbak baunya.

“Saya ingatkan tahun ini tidak ada, sebab hari jadi saya sudah lama pada 20 April lalu. Terfikir juga mungkin dia ke luar negara atau dia sudah ada orang lain dan tak perlu hantar bunga dah. Tapi tidak jangka pula bangun pagi tadi ada kiriman bunga inI

“Kalau namanya misteri, memang misteri betul. Apa pun, saya tetap berterima kasih atas usaha dan ingatan itu. Cumanya, kalau saya dapat tahu siapa gerangan si pengirim lagi bagus,” katanya.

Sebelum ini, dalam perkongsian tersebut A.Aida turut tertanya-tanya siapakah pengirim misteri tersebut serta berseloroh meminta lelaki itu masuk meminangnya.


A.Aida Dapat Bunga Dari Lelaki Misteri 4 Tahun Berturut-Turut 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source


kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo

Back to list