Infotainment

Beli McDonald’s Naik Kuda, Netizen Persoal Najis Di Laluan ‘Drive-Thru’ Siapa Yang Bersihkan

Beli McDonald’s Naik Kuda, Netizen Persoal Najis Di Laluan ‘Drive-Thru’ Siapa Yang Bersihkan 1

Baru-baru ini tular di media sosial, Twitter mengenai sekumpulan penunggang kuda yang menggunakan drive-thru McDonalds di Cyberjaya, untuk membeli makanan disana.

Pada mulanya ramai yang menganggap orang-orang yang menaiki kuda itu merupakan gologan ‘kayangan’ yang hanya ingin menunjuk-nunjuk, namun terdapat seorang pengguna Twitter menjelaskan bahawa mereka itu merupakan penjaga kuda-kuda tersebut dan hanya membawa kuda-kuda itu bersiar sahaja.

Bagaimanapun, apa yang membuatkan ramai tertarik dengan gambar-gambar tersebut bukan kumpulan itu tetapi mereka mempersoalkan siapakah yang akan membersihkan najis-najis yang ditinggalkan oleh kuda-kuda tersebut di laluan drive-thru itu.

Oleh kerana banyak pengguna yang menanyakan soalan sedemikian, pengguna @Twt_Cyberjaya berkongsikan sebuah foto yang memaparkan seorang saksi yang berada di kawasan tersebut semasa ia berlaku berkata dia melihat sendiri pihak yang mengikuti penaiki kuda dari belakang itu sendiri yang mengemas najis-najis tersebut.

Dalam pada itu, ada juga pengguna yang mempersoalkan hal lain mengenai penunggang kuda tersebut melanggar SOP yang telah ditetapkan dengan tidak memakai pelitup muka.

Selain itu, kami kongsikan beberapa artikel yang trending pada pautan di bawah.

Durian Kimchi


2 minggu lalu

“Isteri Saya Masuk Islam Bukan Kaum..” Maryam You Narae Dipaksa Berpantang Ikut Adat Melayu


Beli McDonald’s Naik Kuda, Netizen Persoal Najis Di Laluan ‘Drive-Thru’ Siapa Yang Bersihkan 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source


kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo