Infotainment

Berkawan Dengan Skandal Shuk? Bekas Sahabat Dedah Semua Cerita Ira Kaza

Berkawan Dengan Skandal Shuk? Bekas Sahabat Dedah Semua Cerita Ira Kaza
Berkawan Dengan Skandal Shuk? Bekas Sahabat Dedah Semua Cerita Ira Kaza 1

Beberapa hari lalu hangat diperkatakan apabila pelakon Puteri Sarah mendedahkan sering diganggu oleh Ira Kaza yang juga anak kepada pelakon veteran Kazar sejak tiga tahun lalu.

Puteri Sarah turut mempertikaikan tindakan Ira Kaza yang dikatakan tidak putus asa mengganggu suami orang sedangkan sudah mempunyai teman lelaki.

BACA: Puteri Sarah Kesal Ira Kaza Tak Berhenti Mengganggunya

Berkawan Dengan Skandal Shuk? Bekas Sahabat Dedah Semua Cerita Ira Kaza 2

Lebih panas apabila tular perkongsian bekas sahabat Ira Kazar dikenali sebagai Mira Bakri yang pernah berkawan sejak sekolah sehingga usia 19 tahun.

“Takkan lah tiba-tiba Syamsul terhegeh-hegeh kat kau. Siapa kau? Benda takkan jadi kalau kau tak tawar sesuatu.

“Aku bukan tak kenal kau perempuan. Kau kalau bab benda macam ni kau laju je. Yang penting laki tu hot dan kaya. Kau psiko mamat tu, kau acah orang kejar kau pula,” tulisnya.

Berkawan Dengan Skandal Shuk? Bekas Sahabat Dedah Semua Cerita Ira Kaza 3

Berkawan Dengan Skandal Shuk? Bekas Sahabat Dedah Semua Cerita Ira Kaza 4

Kata Mira lagi, sejak dari dulu lagi dia menegur bekas rakannya itu namun tetap tidak berubah. Dalam pada itu, Mira turut bersimpati dengan nasib Puteri Sarah yang sering diganggu serta menerima ugutan daripada Ira.

Bukan itu saja, katanya lagi Ira turut mengganggu Sarah dengan menghubunginya berpuluh kali jam 2 hingga 5 pagi.

Berkawan Dengan Skandal Shuk? Bekas Sahabat Dedah Semua Cerita Ira Kaza 5

Berkawan Dengan Skandal Shuk? Bekas Sahabat Dedah Semua Cerita Ira Kaza 6

“Kalau kau seksi tapi perangai macam sund*l, kau ingat orang nak buat jadi bini ke? Kau dah perangkap dia, lagi mahu sembang kuat. Sebab tu aku cakap kerja! Kerja! Sebab bila kerja, kau tak sibuk nak itu ini. Ada duit sendiri,” katanya.

Sementara itu, Mira menegaskan bahawa dia tidak mereka cerita mengenai Ira. Bagaimanapun, Mira turut berpesan kepada orang ramai supaya tidak menyentuh nama keluarga Ira kerana mereka tiada kena-mengena dengan isu tersebut.

Berkawan Dengan Skandal Shuk? Bekas Sahabat Dedah Semua Cerita Ira Kaza 7

Berkawan Dengan Skandal Shuk? Bekas Sahabat Dedah Semua Cerita Ira Kaza 8

Dalam satu entri lain, Mira berkata apa yang didedahkannya itu bukan fitnah tetapi kenyataan. Ujarnya disebabkan Puteri Sarah tidak mahu cerita, biar dia yang ceritakan perkara tersebut.

Berkawan Dengan Skandal Shuk? Bekas Sahabat Dedah Semua Cerita Ira Kaza 9

Berkawan Dengan Skandal Shuk? Bekas Sahabat Dedah Semua Cerita Ira Kaza 10

Terdahulu, Puteri Sarah berpesan kepadaIra Kaza yang juga anak kepada pelakon veteran Kazar itu supaya berhenti mengganggunya serta mendoakan gadis itu dan suaminya diberikan hidayah.

Bagaimanapun, setakat ini masih tiada kenyataan daripada Ira Kazar sendiri mengenai pendedahan bekas sahabatnya itu.


Berkawan Dengan Skandal Shuk? Bekas Sahabat Dedah Semua Cerita Ira Kaza 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source


kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo

Back to list