Artikel Terkini

Mayat dalam semak dipercayai warga emas hilang bulan lalu

Mayat dalam semak dipercayai warga emas hilang bulan lalu
Mayat dalam semak dipercayai warga emas hilang bulan lalu 1

KUALA PILAH – Mayat seorang lelaki warga emas ditemui di kawasan semak di Kampung Jumbang, Seri Menanti, di sini, pada petang tadi.

Ketua Polis Daerah Kuala Pilah, Superintendan Amran Mohd Ghani berkata, mayat itu ditemui oleh orang awam pada pukul 2.30 petang.

Menurutnya, dari segi fizikal dipercayai mayat tersebut telah meninggal dunia melebihi tiga hari.

“Setakat ini tiada sebarang unsur jenayah berkaitan penemuan tersebut, siasatan lanjut akan dijalankan bagi mengenalpasti identiti mayat itu

“Bagaimanapun, kes ini dipercayai ada hubung kait dengan satu kes orang hilang (OH) melibatkan seorang lelaki berumur 67 tahun yang dilaporkan hilang sejak 22 November lepas di Kampung Sikai Gunung Pasir, Seri Menanti,” katanya dalam satu kenyataan, hari ini.

Ujar Amran lagi, pihak keluarga akan dipanggil untuk membuat pengecaman mayat.

Akhbar sebelum ini melaporkan seorang warga emas berusia 67 tahun hilang dari rumah pusakanya Dan tidak pulang sekitar dua minggu.

Adik bongsu warga emas itu, Norliza Abu Hasan, 53, menyedari abangnya itu hilang pada 22 November lalu selepas didapati tidak datang ke rumahnya seperti kebiasaan untuk makan malam.


Mayat dalam semak dipercayai warga emas hilang bulan lalu 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source


kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo