Infotainment

Mengaku Silap Dan Terlalu Emosi, Caprice Buat Permohonan Maaf

Mengaku Silap Dan Terlalu Emosi, Caprice Buat Permohonan Maaf
Mengaku Silap Dan Terlalu Emosi, Caprice Buat Permohonan Maaf 1

Baru-baru ini kecoh di media sosial apabila penyanyi rap, Caprice meluahkan rasa hati mengenai misi kemanusiaan ke Gaza. Caprice dalam luahan tersebut mendakwa Ustaz Ebit Lew telah menimbulkan rasa tidak puas hati penduduk Palestin apabila mengambil gambar ketika menyampaikan permainan kepada anak-anak miskin.

BACA: Simpan Rahsia Besar Tentang Misi Gaza, Ini Kronologi Luahan Perasaan Caprice Buat Ustaz Ebit Lew

Terbaru, Caprice menerusi hantaran di Instagram membuat permohonan maaf kepada Tunku Mahkota Johor Tunku Ismail Sultan Ibrahim, Menteri Kanan Luar Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Hussein serta Ustaz Ebit Lew. Caprice mengaku terlalu emosi mengenai perjuangannya demi ummah, Palestin dan rakyat Malaysia.

Jelas Caprice lagi, apa yang berlaku adalah kesilapannya sendiri dan tiada kena mengena dengan pihak yang lain. Dalam hantaran itu, Caprice berterima kasih kepada Datuk Seri Hishammuddin, Kedutaan Besar Malaysia dan kerajaan Mesir yang telah menjaganya dengan baik sepanjang berada di Mesir.

Tidak ketinggalan, penyanyi ini mengucapkan terima kasih kepada Datuk Seri Azeez Rahim yang menjadi seperti seorang ‘ayah’ kepadanya selama berkenalan. Katanya, tidak mungkin dia dapat membalas semua kasih sayang dan perhatian yang diberikan kepadanya sepanjang misi ini.

Turut memohon maaf kepada rakyat Malaysia, Caprice berkata dia akan pulang setelah mengotakan janji-janji yang dibuatnya kepada rakyat Palestin.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ FacebookTwitterInstagramTelegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.





PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.


Mengaku Silap Dan Terlalu Emosi, Caprice Buat Permohonan Maaf 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source

kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo