Infotainment

Shima Anuar Cari Duit Sendiri, Tak Mahu Terlalu Bergantung Pada Suami

Shima Anuar Cari Duit Sendiri, Tak Mahu Terlalu Bergantung Pada Suami
Shima Anuar Cari Duit Sendiri, Tak Mahu Terlalu Bergantung Pada Suami 1

Pelakon Shima Anuar berkata dia tidak gemar jika ada segelintir pihak beranggapan kesenangan hidupnya di atas kemampuan kewangan suaminya.

Menurut Shima setiap orang ada rezeki mereka masing-masing, namun dia tidak terlalu bergantung pada suami dan tidak seperti yang disangka.

BACA: Shima Anuar Akui Dulu Tak Pandai Masak, Tak Reti Beza Serai & Lalang

“Itu rezeki (suami mampu), kena percaya semua orang berbeza-beza. Saya sendiri ada benda-benda yang nak dibuat dan ada hasil titik peluh sendiri.

“Tidaklah terlalu bergantung harap pada suami. Malahan, saya sudah biasa bekerja cari duit sendiri dan memang tidak reti duduk diam,” katanya.

Dalam pada itu, Shima berkata dia yang kini bergelar isteri dan ibu kepada dua cahaya mata mahu mengimbangkan antara kerjaya seni dan keluarga.

Shima sebelum ini menjalankan perniagaan makanan iaitu Laksam serta menjual pakaian, palazzo.

Shima mendirikan rumah tangga dengan Mohd Solih Toha pada April 2017. Pasangan itu dikurniakan dua cahaya mata Marian Sophia, 4 dan Mikhael Imaan, 2.


Shima Anuar Cari Duit Sendiri, Tak Mahu Terlalu Bergantung Pada Suami 1
kontraktor rumah
bina rumah
pinjaman lppsa
pengeluaran kwsp
spesifikasi rumah
rumah ibs
pelan rumah
rekabentuk rumah
bina rumah atas tanah sendiri
kontraktor rumah selangor
rumah banglo

Source


kontraktor rumah, bina rumah, pinjaman lppsa, pengeluaran kwsp, spesifikasi rumah, rumah ibs, pelan rumah, rekabentuk rumah, bina rumah atas tanah sendiri, kontraktor rumah selangor, rumah banglo

Back to list